Logo
Logo

Proszę się zapoznać się z naszymi usługami.

Oferujemy Państwu rozwiązania na Twoje wyzwania.
W odniesieniu do każdej oferowanej przez nas usługi opisujemy typowe wyzwania, wyniki i najważniejsze rezultaty.

 

Kliknij
Na kolejnych kartach, aby dowiedzieć się więcej!

 

Optymalizacja procesu

  • Procesy są niejasne i niejednolicie wykonywane.
  • Role i obowiązki uczestników procesów są niejasne w organizacji
  • Zbędne i generujące niegospodarność działania w procesach (eliminacja marnotrastwa).

  • Procesy zdefiniowane w tym RASCI.
  • Zoptymalizowana struktura organizacyjna.
  • Zwiększona wydajność z inicjatyw poprawy.
  • Redukcja odpadów> 10%

  • Jednolity sposób zarządzania procesowego w organizacj.
  •  Struktura organizacyjna.
  • Strukturyzowane ciągłe doskonalenie podejścia i procesów.

Kontrola organizacji lub projektu

  • Kontrola opiera się na intuicji i instynktcie zamiast na faktach i liczbach.
  • Nieprzewidywalne (wysokiej wariancja) wyniki procesu.
  • Wycinkowe planowanie .

    Lepsza przewidywalność procesów:

  • Zmniejszenie zmienności w procesie.
  • Lepsza kontrola procesów .

  • Efektywna struktura spotkań z wstępnie zdefiniowanym porządkiem obrad, uczestników i dokumentów.
  • System KPI.
  • Skuteczne raportowanie, w oparciu o ocenę i ograniczanie ryzyka.
  • Metodologia planowania .

Orientacja Organizacyjna

  • Wizja i / lub misja nie są zdefiniowane.
  • Wizja i / lub misja nie są jasne dla pracowników.
  • Brak tłumaczenia wizji i / lub misji w strategiac.
  • Brak przełożenia strategii do SMART celów i działań .

  • Większa koncentracja organizacyjna w kierunku rynku.
  • Zwiększone zaangażowanie pracowników.

  • Jasno określona wizja i misja opiera się na dokładnej analizie.
  •  Opierając się na wizji i misji zdefiniowanie strategi.
  • Przełożenie strategii w plan działań (roadmap) z celami i rezultatami SMART .

Zarządzanie Projektami

  • Projekty są poza kontrolą.
  • Kierownicy projektów mają wszyscy swoje własne podejście – brak ujednolicenia i spójności.
  • Duża rozbieżność w wynikach projektu.
  • Brak odniesienia projektów do strategii

  • Lepsze  zachowanie kontroli nad projektem.
  • Zwiększony profesjonalizm menedżerów projektów .

  • Jednoznaczna metodyka zarządzania projektami.

Zarzadzanie realizacją

  • Wiele problemów w realizacji projektu.
  • Zarządzanie umowami nie jest pod kontrolą.

  • Uzyskiwanie zamierzonych celów projektu bez dodatkowych nakładów finansowych lub czasowych.
  • Lepsze zarządzanie ryzykiem (ocena i łagodzenie) – wykonawcy sami pilnują zgodnego z planem wykonania projektu.
  • Zwiększona efektywność projektu.

Zmiana w podejściu zamawiającego wobec wykonawcy:
od zarządzania, bezpośredniego sterowania -> obserwować, słuchać i wspieraj

Zarzadzanie łańcuchem dostaw

  • Jak funkcjonuje Dział Zaopatrzenia jako niezależny departament, nie w kontekście efektywności projekowej.
  • Wszystkie projekty są traktowane jako niezależne i niepowiązane; brak synergii między projektami.

  • Zwiększona efektywność projektu.
  • Podejście cross-referencyjne w projektach wobec partnerów w łańcuchu wartości.


Zredefiniowane podejście do zarządzania łańcuchem wartości w oparciu o najlepszy stosunek filozofii:

  • Analiza bieżących dostawców (Kraljic)
  • Zdefiniowanych kluczowych dyscyplin dla potencjalnej współpracy partnerskiej.
  • Opracowanie planu działania na rzecz długoterminowego partnerstwa.
  • Wsparcie w zastosowaniu podejścia Best Value Procurement z przyszłymi partnerami.

Mapowanie inicjatyw

  • Brak wglądu i spójności wszystkich zainicjowanych inicjatyw doskon.
  • Wiele inicjatyw doskonalenia nigdy się nie kończy.
  • Sceptycyzm w pracy nad inicjatywami wśród pracowników .

  • Większa koncentracja wysiłków w ramach organizacji.
  • Zwiększenie zaangażowania pracowników i entuzjazmu.

  • Plan działań mającego na celu zrealizowanie inicjatyw udoskonalających.

Projekt KAIZEN

  • Niezadowalające wyniki dotyczące określonego procesu w zakresie finansów, jakości i / lub czasu realizacji.

  • Średnio wzrost > 20% w zakresie jakości i / lub.
  • Co stanowi średnio spadek o > 20% w czasie realizacji i / lub.
  • Średnio spadek o > 20% w kosztach .


Strukturalne podejście rozwiązywanie problemów w oparciu o narzędzia LEAN i Six Sigma:

  • Definicja problemu.
  • Kwantyfikacja problemu.
  • Analiza problemu; Analiza jakościowa i ilościowa.
  • Propozycja rozwiązania.
  • Kontrola rozwiązania.

Identyfikacja niewydajności i niegospodarności

  • Brak wglądu w niewydajności i niegospodarności w procesach.

  • Wgląd w ewentualne niewydajności i niegospodarności.
  • Krytyczne spojrzenie pracowników wobec własnych procesów pracy.

  • Plan działania na rzecz ograniczenia niewydajności i niegospodarności we wszystkich obszarach / procesach.

5S

  • Niebezpiecznych sytuacje ze względu na ograniczony wgląd na obszar roboczy, .
  • nieuporządkowanie miejsca pracy.

  • Zwiększone uporządkowanie.
  • Zwiększenie bezpieczeństwa w obrębie produkcji.

  • Plan działania na rzecz prawidłowego zorganizowania obszaru produkcji (fabryka, warsztat, magazyn, itp)

Wsparcie internacjonalizacji

  • Działania internacjonalizacyjne przynoszą słabe efekty.
  • Trudności z internacjonalizacją na wybranym rynku.
  • Brak wiedzy jak skutecznie internacjonalizować.


Opracowanie strategii internacjonalizacji,

  • Identyfikacja barier w sprzedaży zagranicznej.
  • Działania operacyjne na wybranym rynku zwiększające sprzedaż i/lub obecność na rynku zagranicznym.
  • Wdrożenie zespołu inicjatyw ulepszających mających na celu intensyfikacji internacjonalizacji.
  • Znalezienie kluczowych partnerów zagranicą i pomoc w negocjacjach.
  • Opracowanie zespołu inicjatyw mających na celu rozwiązanie specyficznych problemów na rynkach zagranicznych na których firma jest obecna.


Zwiększenie sprzedaży zagranicznej:

  • Likwidacja barier sprzedaży produktów lub usług firmy zagranicą.
  • Optymalizacja wyników internacjonalizacji.
  • Pokonanie specyficznych problemów firmy na rynkach zagranicznych.
  • Inicjacja działań sprzedażowych na rynkach zagranicznych.
  • Opracowanie strategii i planów krótkookresowych internacjonalizacji działań przedsiębiorstwa.

Re-definicja Twojego modelu biznesu


Obecny model biznesu przynosi zbyt niskie dochody:

  • Następuje utrata części rynku na rzecz konkurentów
  • Następuje rozwarstwienie rynku na trwałe segmenty, w ramach niektórych firma traci udziały rynkowe.
  • Brak pomysłu jak zagospodarować zidentyfikowany popyt w obszarach pokrewnych działalności przedsiębiorstwa.


Zmiana istniejącego modelu biznesu:

  • Opracowanie w ramach działalności firmy niezależnych od siebie modeli biznesu.
  • Opracowanie nowego modelu biznesu zagospodarowującego nieobsługiwany dotychczas popyt .


Zwiększenie sprzedaży w ramach obsługiwanego segmentu rynkowego:

  • Odzyskanie i/lub zwiększenie udziałów rynkowych w określonych segmentach rynku.
  • Zainicjowanie sprzedaży do nowego segmentu rynku.
  • Wdrożenie nowych sposobów sprzedaży.